پیام‌رسان سازمانی(اختصاصی) چتزی

امروزه راحتی استفاده و در دسترس بودن پیام رسان و شبکه های اجتماعی باعث شده است که در فضای کاری، در تمامی واحدهای یک شرکت و سازمان نیز به صورت رسمی و اغلب غیررسمی از این ابزارها به شکل چشمگیری استفاده شود.
پیامرسان ها به دلیل در دسترس پذیری، سهولت کاربرد، سرعت بالای انتقال اطلاعات و آشنایی عمومی همه ی افراد جامعه، بخش جدایی ناپذیر از زندگی شخصی و کاری افراد شده است.
اما استفاده ی کاری از پیام رسان های عمومی برای سازمان ریسک های قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. استفاده از حساب های غیرقابل مدیریت شخصی، انتقال اطلاعات بین افراد بدون رعایت مراتب دسترسی، عدم توانایی حذف دسترسی افراد به اطلاعات و دیتای دریافتی یا ارسالی به خاطر استفاده از حساب شخصی افراد و ریسک انتقال اطلاعات محرمانه به سرورهای پیام رسان، بخشی از خطرات استفاده از ابزارهای پیام رسان های عمومی برای یک سازمان است.
البته علاوه بر موارد بالا که در همه جای دنیا مورد توجه است در ایران ما با دو چالش جدی دیگر هم روبرو هستیم
اول تحریم و دوم فیلترینگ. تجربه نشان داده است متاسفانه بصورت پیش بینی نشده ممکنه است هر یک از این دو اتفاق برای هر سازمانی در ایران رخ دهد و بخش زیادی از اطلاعات و فرایندهای سازمان دچار اختلال شود.

امکانات پایه پیام رسان چتزی بر اساس آخرین نسخه تلگرام است به اضافه یکسری امکانات اختصاصی از جمله سرویس های تجاری، چت بات، پرداخت درون برنامه ای، پنل مدیریت، گزارشات مدیریتی و...
بیش از ۸۰ درصد سرویس های اصلی تلگرام پیاده سازی و در حال حاضر تقریبا تمام امکانات مورد نیاز کاربران در چتزی پیاده سازی شده است.

مزیت های پیام رسان سازمانی چتزی

# علی رغم همه این مخاطرات که پیام رسان های عمومی دارند اما بازهم کارمندان ترجیح میدهند از پیام رسان سازمانی استفاده نکنند! اما براستی چرا؟! جواب ساده است محیط خسته کننده و تکراری.
محیط جذاب متنوع و امکان همگام سازی با دیگر پیام رسان ها(از جمله تلگرام) باعث میشود محیط چتزی برای کارمندان جذاب تر و متنوع تر باشد
# همچنین امکانات بروز و مدرنی که چتزی در اختیار کارمندان قرار میدهد دست آنها را باز میکند تا با خیال آسوده بتوانند انواع تسک های روزانه را انجام دهند.
# با کمک قابلیت بات های کاربردی چتزی هر سازمانی میتواند این پیام رسان را با دیگر زیر سیستم های سازمان یکپارچه سازی کنند. مثلا امکان بررسی و پساخ درخواست مشتریان سازمان از طریق چتزی
با استفاده از ربات ها شما یک پیام رسان سازمانی نامحدود در اختیار خواهید داشت!
# چتزی بر خلاف بسیاری از پیام رسان های ایرانی برای هر پلتفرم(IOS, Android, Windows) نسخه native و مخصوص آن پلتفرم را دارد که تجربه کاربری بسیار بهتری رقم خواهد زد.
# غالب پیام رسان های سازمانی در ایران به شما سرویس میفروشند، نه پیام رسان! به این معنی که شما مالک اطلاعات شرکت خود نیستید بلکه اطلاعات شرکت شما روی سرورهای آنهاست و دسترسی به آن تحت نظارت آن شرکت است اما با پیام رسان اختصاصی چتزی شما صاحب یک پیام رسان کاملا اختصاصی برای شرکت و سازمان هستید که علاوه بر دیتا میتوانید اپلیکیشن کاملا اختصاصی خود را داشته باشید.
# دو صد گفته چون نیم کردار نیست! نسخه عمومی چتزی تا به حال بیش از ۳۰۰ هزار با توسط کاربران مختلف نصب شده است و همین حالا هم در بازار در دسترس شماست که میتوانید نصب کنید و برخی امکاناتش را بصورت آنلاین تست کنید

لیست امکانات پیام رسان چتزی

ارسال و دریافت پیام
  1. امکان ارسال، ویرایش و حذف(با افزایش pts هر کاربر یا گروه)
  2. فوروارد برای دیگران، گروه ها و کانال ها
  3. امکان ارسال ویدئو، عکس و موزیک
  4. امکان ارسال استیکر و گیف
  5. امکان ریکشن و انیمیشن های استیکرهای تعاملی.
  6. دخیره و نمایش فرا متن(text Hyper) شامل لینک ها و تگ ها در پیام
  7. پاک کردن تاریخچه پیام ها و همچین حذف مجموعه ای از پیام ها
  8. پردازش لینک های ارسالی و نمایش پیش-نمایش(Web page preview)
  9. قابلت پخش درون برنامه ای لینک های آپارات، یوتیوب و ساندکلاد.
  10. ارسال پوش(FCM) برای زمانهایی که کاربر آنلاین نیست.
مدیریت کانال و گروه
  1. ایجاد و ویرایش کانال و گروه (سوپر گروه)
  2. تغییر عکس و مشخصات پروفایل(لینک، توضیحات، عنوان و...)
  3. تاریخچه عکسها(برای کانالها در اندازه های مختلف با قابلیت کش سایزهای کوچک)
  4. افزودن و حذف مدیر با نام های اختصاصی
  5. افزودن و ویرایش سطح دسترسی مدیرها
  6. بلاک کردن کاربران مزاحم و لیست کاربران بلاک شده.
  7. پیام های سیستمی(مثال پیام تغییر نام یا عکس گروه)
  8. مشاهده و جستجو کاربران
  9. بروز رسانی صف پیام های کاربران عضو کانال یا گروه در صورت انتشار پیام جدید.
  10. بررسی تغییرات(پیام جدیدی منتشر شده است یا خیر)
  11. افرایش آمار بازدید هر پست توسط کاربران مختلف.
  12. تنظیم فاصله زمان ارسال پیام برای هر کاربر(برای جلوگیری از spam)
  13. قالب اختصاصی برای گروه
  14. محدودیت ارسال نوع فایل و لینک.
  15. امکان اضافه کردن بات اختصاصی به گروه
حساب کاربری
  1. ارسال کد تایید هویت(signup & signing)
  2. آپدیت لیست مخاطبان(پس از ثبت نام و افزودن شماره جدید)
  3. تغییر و نمایش اطلاعات پروفایل
  4. ذخیره پیام های شخصی چت(Saved Messages)
  5. ارسال و حذف عکس پروفایل(ایجاد عکس در سایزهای مختلف)
  6. دریافت و مدیریت دیالوگ ها بر اساس آخرین پیام ها
  7. امکان پین کردن دیالوگ
  8. قالب های اختصاصی(Custom Theme)
  9. تنظیم نوتیفکیش برای کاربران، گروه ها و کانالها
  10. امکان تغییر Privacy برای مخاطبان و کاربران ناشناس (از جمله محدودیت در مشاهده وضعیت آنلاین بودن، امکان تماس و ارسال پیام)
  11. امکان ورود دومرحله ای و ثبت ایمیل بازیابی پسورد
استیکر و گیف
  1. لیست پر مخاطب ترین استیکرها
  2. جستجو استکیرپک بر اساس نام.
  3. جستجو خطی(inline) گیف با استفاده از بات گیف یاب.
  4. افزودن و نمایش استیکرپک به لیست علاقمندی های کاربر
  5. لیست استیکرهای آرشیو شده
  6. آرشیو فایل های گیف با امکان حذف و اضافه گیف جدید
  7. استیکرهایی تعاملی(مثل تاس و دارت و...)
  8. جستجو در بین هزاران استیکر بدون نیاز به نصب با استفاده از ایموجی
مدیریت فایلها
  1. امکان ارسال و دریافت فایل در هر اندازه ای با سرعت بالا
  2. امکان ذخیره و ارسال فایلهای پیش نمایش وب(document content web)
  3. امکان ایمپورت استیکرپک از تلگرام(دخیره thumbnails & documents)
  4. امکان دخیره فایل های گیف از تلگرام
  5. امکان ذخیره عکس در اندازه های مختلف مورد نیاز اپلیکیشن (thumbnails)
  6. بهبود حجم عکس برای ذخیره سازی بهینه
  7. امکان ارسال گروهی عکس
  8. ماژول اتصال به سرویس های استوریج کلود(s۳)
سرویس های بات
  1. اعتبارسنجی بات ها از طریق توکن ارسالی
  2. امکان دریافت آخرین آپدیت ها با فیلتر بازه زمانی و یا آخرین پیام دریافتی
  3. امکان ارسال و دریافت فایل های تصویری توسط بات
  4. پشتیبانی از دریافت و ارسال پیام های متنی
  5. دکمه های شیشه ای(Inline Buttons)
  6. امکان ارسال و پرداخت فاکتور فروش و رزور محصول
  7. پشتیبانی از webhook
تماس صوتی و تصویری دو نفره
  1. تماس امن دو نفره با کیفیت بالا
  2. امکان اشتراک صفحه تمایش
  3. امکان تعیین سطوح دسترسی و حریم شخصی برای تماس
  4. تاریخچه تماس ها
تماس صوتی و تصویری گروهی
  1. تماس در گروه و کانال عمومی
  2. امکان مدیریت تالار(میوت کردن سخنرانان)
  3. امکان اشتراک تالارهای صوتی
  4. امکان دخیره لایو صوتی
  5. امکان ارائه یک طرفه(Presentation)
  6. زمابندی جلسات لایو
سرویس های تجاری
  1. کیف پول اختصاصی یا همان اعتبار کاربری
  2. پرداخت درون برنامه ای
  3. پروفایل اختصاصی تجاری(شبیه whatsapp business profile)
  4. لیست پروفایل های تخصصی
  5. تقویم اختصاصی تجاری با امکان رزرو زمان جلسه
  6. گروه ها و کانال های اختصاصی با پرداخت حق عضویت(vip)
  7. امکان فروش محصولات از طریق بات های تجاری
  8. تماس های غیر رایگان، محاسبه هزینه هر تماس بر اساس تعرفه کاربران
  9. انتقال وجه به کیف پول دیگران(دستخوش)
  10. امکان شارژ کیف پول از طریق بازار و شتاب
منو و صفحات اختصاصی
  1. منوهای اختصاصی و ثابت پایین اپ
  2. منوهای اختصاصی در منو بازشونده
  3. قابلیت نمایش صفحات اختصاصی(PWA)
  4. تبلیغات کانال و گروه ها بصورت پین شده در بالای دیالوگ کابران
  5. تبلیغات بصورت پیام های اتفاقی در انتهای هر کانال
سرویس نقشه و مکان
  1. نیرو گرفته از سرویس نقشه گوگل
  2. ارسال و دریافت مکان نما(location)
  3. ارسال نقشه زنده(live location)
  4. ارسال پیش نمایش نقشه به صورت عکس(location preview)
  5. محاسبه زمان رسیدن به مکان مورد نظر بهمراه ارسال نوتیفیکیشن
  6. جستجو افراد نزدیک من(find near-by)
  7. گروه ها و کانال ها بر اساس موقعیت مکانی(local group)
پنل مدیریت
  1. مدیریت کاربران
  2. مدیریت گروه ها و کانالها
  3. تنظیمات پایه و پیکیربندی سیستم
  4. مسدودیت و رفع مسدودیت کابران متخلف
  5. مدیریت لیست استیکرهای منتخب و ایموجی های پیشنهادی
  6. مدیریت واژه های فیلتر شده و حذف پیام های غیر اخلاقی
پنل گزارشات
  1. گزارش عملکرد روزرانه سیستم(تعداد پیام ها، تماسها، کاربران تازه وارد و...)
  2. گزارش روزانه سیستم تبلیغات
  3. گزارش خطاهای سیستمی
  4. گزارش پرداخت ها و تراکنش های مالی
  5. گزارش عملکرد کاربران بر اساس حجم ترافیک مصرفی
  6. پربازدیدترین مطالب و کانالها
  7. گزارش عملکرد ربات ها
ماژول پست های تعاملی
  1. ارسال نظر برای هر پست با امکان ریپلای درختی به نظرات
  2. امکان مدیریت نظرات و افراد توسط ادمین کانال
  3. امکان محدودسازی کانال
  4. امکان پاسخگویی ادمین به نظرات به صورت ناشناس
  5. امکان نظر دادن با یک کانال خاص بجای اکانت شخصی
  6. گروه های بحث پیوسته به هر کانال
  7. ری‌اکشن به پست های کانال و گروه
  8. مدیریت و محدود کردن ایموجی های ری اکشن.
نظرسنجی و آزمون آنلاین
  1. امکان ارسال نظرسنجی در گروه و کانال
  2. بروزرسانی خودکار نظرسنجی های عمومی
  3. آزمون آنلاین چند گزینه ای با مشاهده نتایج و پاسخ های درست
ماژول هوشمند تشخیص اسپم
پیش‌نمایش در وب
ماژول نمایه یا مطالب برگزیده
  1. لیست پربازدیدترین مطالب(شبیه explorer Instagram)
  2. امکان حذف و اضافه کردن مطالب توسط ادمین به ویترین
  3. امکان نمایش آخرین مطالب اضافه شده با endless scrolling

چتزی مناسب چه شرکتها و سازمان‌هایی است؟

چتزی با توجه به میزان امکاناتی که دارد مناسب شرکت و سازمان های زیر ۵۰ نفر نیست . نصب و راه اندازی و نگهداری چتزی با اینکه نسبت به نمونه های مشابه آسان تر و کم هزینه تر است اما با این حال مناسب سازمان ها، مدارس و دانشگاه هایی است که حداقل تعداد کاربران آنها سه رقمی باشد.
از طرفی چون نسخه عمومی چتزی در حال حاضر روی استورهای مختلف موجود است و چند ده هزار کاربر فعال روزانه دارد طبیعتا برای شرکت ها و سازمان های بسیار بزرگ مناسب ترین گزینه است
به جز ماژول های پایه که برای راه اندازی سیستم ضروری هستند باقی موارد به انتخاب سازمان قابل فعالسازی است که در نتیجه به کاهش هزینه تمام شده منجر میشود.
برای آشنایی بیشتر یا سوالات احتمالی میتوانید با شماره ۸۸۹۹۷۹۴۵-۰۲۱ یا ایمیل chatzy.messenger@gmail.com تماس بگیرید.